چاشنی جوجه کباب آلس پایس: خداحافظی با جوجه کباب‌های تکراری

چاشنی جوجه کباب عامل اصلی تردی و خوشمزگی جوجه کباب است. می‌دانیم که جوجه کباب یکی از پر‌طرافدارترین غذاهای پیک نیکی و شاید هم پر‌طرفدارترین آن‌ها در بین ما ایرانی‌هاست. با توجه به این موضوع یک چاشنی خوب صرفنظر از مواد تشکیل دهنده‌اش، ضمن اینکه باید به تهیه‌ی یک جوجه کباب نرم و خوشمزه کمک کند بایستی تجربه‌ی یک آشپزی ساده، سریع و سالم را هم برایمان به دنبال داشته باشد.

چاشنی جوجه کباب آلس پایس چه محصولی است؟

چاشنی جوجه کباب آلس پایس یک مایع غلیظ سس مانند است. این چاشنی‌ها بر پایه‌ی فرهنگ و ذائقه اصیل ایرانی و از مواد اولیه کاملا طبیعی و بومی ایران تولید می‌شوند. چاشنی آلس پایس گوشت مرغ را هم ترد و طعم دار (اصطلاحا مرینیتmarinade) می‌کند، و هم رنگ فوق العاده‌ای به آن می بخشد. رنگ‌های استفاده شده در تولید محصولات آلس پایس ۱۰۰ درصد طبیعی هستند و از مواد اولیه طبیعی مثل پاپریکا، کلروفیل، کارمین، تورمریک و… تولید می‌شوند.

چاشنی جوجه کباب

اگر از خوردن گوشت مرغ به دلیل مزه‌های تکراری و خسته کننده، اجتناب می‌کنید یا رغبت زیادی ندارید، آلس پایس چاره‌ی کار شماست. آلس پایس ضمن اینکه به شما کمک می کند با دنیای مزه‌های تکراری خداحافظی کنید عادات سالم غذایی شما را هم حفظ می کند و دوست دار سلامتی شماست.

جوجه کباب با طعم سبزیجات خوشمزه و معطر

۱۰ دلیل برای اینکه از آلس پایس استفاده کنیم:

  • ۱۰۰% طبیعی، و بدون هرگونه مواد شیمیایی و نگهدارنده: چاشنی‌های آلس پایس با استفاده از سبزیجات معطر، گیاهان و ادویه‌جات بومی مناطق مختلف ایران، و نیز از عصاره‌ها و روغن‌های معطر گیاهی محلی و منطقه‌ای و رنگ‌های کاملا طبیعی طراحی و تولید می‌شوند.
  • ایرانی بودن: ماگنولیا مفتخر است که تمامی چاشنی‌های خود را با مواد اولیه ایرانی و به نام مناطق بومی ایران طراحی و تولید می‌کند.
  • استفاده‌ی آسان: کافیست فقط مقدار لازم ازین چاشنی را به گوشت مرغ اضافه کنید و گوشت مرغ را کاملا به آن آغشته کنید.
  • زمان فرآوری بسیار کوتاه: تنها ۳ دقیقه بعد از اضافه کردن این چاشنی به گوشت مرغ، می توانید گوشت مرغ را سیخ کرده و کباب کنید. هر چند شما می توانید برای خوشمزه تر شدن و نفوذ هر چه بیشتر چاشنی در گوشت مرغ مدت زمان بیشتری را هم صبر کنید.
  • محصول کامل: وقتی ازین چاشنی استفاده می کنید دیگر نیازی به هیچ افزودنی دیگری مثل نمک، پیاز، آبلیمو، زعفران یا هر طعم دهنده دیگر، روغن و… نیست.
  • دوز مصرف پایین: به ازای هر کیلوگرم از گوشت مرغ اضافه کردن تنها دو تا سه قاشق غذاخوری از چاشنی آلس پایس کافیست.
  • فاقد آلودگی میکروبی: فرآوری گوشت مرغ به روش سنتی و نگهداری چند ساعته آن در یخچال جهت ترد شدن و مزه دار شدن باعث آلودگی میکروبی گوشت مرغ می‌شود. اما از آنجاییکه مدت زمان فرآوری گوشت مرغ با چاشنی آلس پایس فقط سه دقیقه است شما دیگر نگران آلوده شدن گوشت مرغ به میکروب نخواهید بود.
  • مرینیت کننده: یعنی اینکه چاشنی‌های آلس پایس ضمن طعم دار کردن گوشت مرغ به گونه‌ای طراحی و فرموله شده‌اند که در کوتاه ترین زمان ممکن با انتقال آب گوشت به سطح آن به درون بافت گوشت مرغ نفوذ کرده و آن را نرم و ترد می‌کنند.
  • خوشمزه و متنوع: در حال حاضر این چاشنی‌ها در هفت طعم مختلف تولید می‌شوند و به لطف کارشناسان نوآور شرکت ماگنولیا، در آینده شاهد تنوع طعمی بیشتری نیز خواهید بود.
  • دارای پروانه بهداشت و سیب سلامت: شرکت ماگنولیا در تولید این محصولات به طور کامل از قوانین و استانداردهای سازمان غذا و دارو ایران تبعیت می‌کند. البته وجود نشان سیب سلامت بر روی یک محصول به تنهایی کافی نیست و توجه داشته باشید که حتما شماره پروانه بهداشت هم زیر نشان سیب سلامت نوشته شده باشد. چاشنی‌های آلس پایس تحت پروانه بهداشت با شماره ۱۲۲۳۸/۱۳ تولید می‌شوند.

علاوه بر این‌ها در روش سنتی معمولا بعد از سیخ کردن گوشت مرغ، چاشنی مورد استفاده شامل پیاز، آبلیمو، زعفران و … دور ریخته می‌شود اما وقتی از چاشنی جوجه کباب آلس پایس استفاده کنید دیگر موادی دور ریخته نخواهد شد و صرف جویی قابل توجهی در هزینه‌ها می شود. همچنین در روش سنتی معمولا مقدار مواد لازم برای طعم دار کردن گوشت مرغ مشخص نیست. این موضوع می‌تواند هم منجر به هدر رفت مواد اولیه شود و هم اینکه ممکن است باعث بیش از حد مزه دار شدن و یا اصلا مزه دار نشدن گوشت مرغ شود. اما به دلیل انجام آزمایش‌های متعدد در آزمایشگاه های پیشرفته شرکت ماگنولیا بر روی دوز مصرف چاشنی‌های آلس پایس، به ازای هر کیلوگرم گوشت مرغ دو تا سه قاشق غذاخوری چاشنی آلس پایس کافیست.

جوجه کباب با طعم های مختلف آلس پایس

چاشنی آلس پایس را چقدر و چطور باید استفاده کنیم؟

همانطور که پیش تر گفتیم خیلی ساده فقط کافیست ۲ تا ۳ قاشق غذا خوری از چاشنی دلخواه آلس پایس را به هر کیلوگرم گوشت مرغ (فرقی ندارد که کدام قسمت از گوشت مرغ باشد) اضافه کنید و خوب مخلوط کنید. تنها پس از ۳ دقیقه گوشت مرغ آماده طبخ می‌‌شود. شما می‌توانید گوشت مرغ مزه دار شده با آلس پایس را هم به شیوه جوجه کباب سیخ کرده و کباب کنید، هم اینکه آن را در ماهی تابه سرخ نمایید.

یک بطری ۵۰ گرمی از چاشنی آلس پایس برای طعم دار کردن حدودا یک و نیم کیلوگرم گوشت مرغ، و یک بطری ۲۵۰ گرمی آن برای طعم دار کردن حدودا ۷ کیلو گوشت مرغ کافیست.

آیا چاشنی آلس پایس فقط برای طبخ جوجه کباب مناسب است؟

هر چند مهم ترین استفاده این چاشنی‌ها در تهیه‌ی انواع جوجه کباب است اما طراحی و فرمولاسیون این محصولات به گونه ایست که شما می‌توانید از آن ها در طبخ انواع خوراک‌های دیگر مانند ماکارونی، پاستا، سبزیجات و حبوبات پخته، غذاهای گوشتی، کوکو و کتلت، پیتزا، لازانیا و انواع خورشت‌ ها بنا به میل و سلیقه تان استفاده کنید.

غذاهای مختلف با چاشنی آلس پایس

پیشنهاد می‌کنیم که حتما چاشنی‌های متنوع آلس پایس را تهیه کنید و آن ها را در یک مکان مناسب درکنار سایر ادویه‌ها یا کنار اجاق گاز قرار دهید. مطمئن هستیم که این محصولات به خاطر تنوع طعم و رنگی که دارند ضمن اینکه زینت بخش آشپزخانه‌های شما خواهند بود، با آن ها لحظه‌های خوشمزه‌ای را تجربه خواهید کرد.

شما می‌توانید برای مشاهده آموزش‌های آشپزی با استفاده از محصولات آلس پایس علاوه بر مجله آلس پایس در همین وبلاگ، کانال آپارات آلس پایس و نیز صفحه اینستاگرام آلس پایس را دنبال کنید.

انواع چاشنی جوجه کباب آلس پایس کدامند؟

این محصول نوآورانه توسط شرکت دانش بنیان طعم و عطر ماگنولیا واقع در شهرصنعتی کاوه، و در حال حاضر در هفت طعم مختلف با نام‌های ایرانی، و در دو وزن ۵۰ گرمی و ۲۵۰ گرمی و پک چهار مزه تولید و بسته بندی می شود.

چاشنی زعفرانی آلس پایس

 

چاشنی جوجه کباب زعفرانی آلس پایس

چاشنی جوجه کباب زعفرانی دارای طعم و عطر زعفران می باشد. محتویات آن از پیاز، عصاره طبیعی لیمو، عصاره طبیعی زعفران، فلفل شمشیری، فلفل سبز، سبزیجات معطر، ادویه‌های محلی، نمک و روغن تشکیل می‌شود.

طعم و عطر منحصر به فرد زعفران ایرانی با درخشش رنگ زرد چون خورشیدش درهم می‌آمیزد و ترکیبی لطیف و سحرانگیز را خلق می‌کند که آمیخته‌ای از سنت پرشکوه و فرهنگ غذایی ایرانیست. استفاده از این محصول اصیل در طبخ انواع مرغ، جوجه کباب زعفرانی و خوراک‌ها حس گرمی، عشق و امید را در مصرف کننده زنده می‌کند. محصولی پرشکوه با الهام از اسطوره‌های باستانی میترایی.

دستور پخت غذاهای پیشنهادی که با چاشنی زعفرانی درست کردیم:

چاشنی بندری آلس پایس

 

چاشنی جوجه کباب بندری آلس پایس

چاشنی جوجه کباب بندری دارای طعم تند و اسپایسی می باشد. محتویات آن از فلفل دلمه‌ای، فلفل شمشیری، سبزیجات و ادویه‌های محلی خوزستان، آبلیمو، پیاز، زردچوبه، نمک و روغن تشکیل می‌شود.

این محصول از ترکیب گیاهان رشد یافته در سواحل زیبای خلیج فارس از خرمشهر تا خلیج گواتر و درهم آمیختن رایحه‌ی آنها با آب و هوای گرم و مرطوب سواحل جنوبی اقتباس گردیده است. این چاشنی با ترکیب ادویه‌های تند، فلفل‌های قرمز رنگ و معطر و گیاهان وحشی مناطق ساحلی ایران، ترکیبی عالی، خون گرم و دوست داشتنی را همانند مردم مناطق جنوب خلق نموده است. طعم و مزه این چاشنی در طبخ انواع مرغ، خوراک‌های ایرانی یادآور گرمی روزهای سواحل جنوبی ایران و خنکای لذت بخش شب‌های بنادر ایران می‌باشد.
دستور پخت غذاهای پیشنهادی که با چاشنی بندری درست کردیم:

چاشنی جنگلی آلس پایس

 

چاشنی جوجه کباب جنگلی آلس پایس

چاشنی جوجه کباب جنگلی دارای طعم و عطر سبزیجات معطر می باشد. محتویات آن از سبزیجات معطر و ادویه جات محلی گیلکی، فلفل شمشیری، فلفل دلمه‌ای، سیر، پیاز، نمک و روغن تشکیل می شود.

سرسبزی و عطر گیاهان معطر گیلان و رایحه روح نواز گیاهان مناطق جنگلی مازندران و ییلاقات شمالی ایران دست به دست هم داده و چاشنی را خلق نموده است که احساس حضور و قدم زدن در جنگل‌های سواحل شمالی، زندگی در کلبه‌های جنگلی، بوی جنگل و بوی ساحل را همزمان در ذهن متبادر می‌کند. با استفاده از این چاشنی بی‌نظیر در طبخ انواع مرغ، جوجه کباب، کباب و ماهی احساسی زیبا، لطیف، روح نواز و خاطر انگیز را تجربه خواهید کرد.

دستور پخت غذاهای پیشنهادی که با چاشنی جنگلی درست کردیم:

چاشنی عشایری آلس پایس

 

چاشنی جوجه کباب عشایری آلس پایس

چاشنی جوجه کباب عشایری دارای طعم دودی و کبابی می باشد. محتویات آن از پیاز کباب، سرکه خانگی، سبزیجات معطر کوهپایه، زیره، عصاره دود طبیعی، نمک و روغن تشکیل می‌شود.

کوه های فلات ایران زمین، بوی عطر دود طبخ غذاهای ایلات کوچ‌رو، هوای پاک کوهستانی، سیاه چادر‌های عشایری، عطر کباب‌ها و خوراک‌های خوشمزه طبخ شده بر روی آتش به همراه آمیزه‌ای از گیاهان سبز دامنه‌های زاگرس و سبلان ترکیب بی‌نظری راه خلق می‌کند که استفاده از آن خاطرات زیبای طبیعت سرسبز و پاک کوهستان‌های ایران و غرور و غیرت مردمان عشایر سرزمین مان را در ذهن‌ها زنده می‌کند.

دستور پخت غذاهای پیشنهادی که با چاشنی عشایری درست کردیم:

چاشنی بلوچی آلس پایس

 

چاشنی جوجه کباب بلوچی آلس پایس

چاشنی جوجه کباب بلوچی دارای طعم تند و آتیشی می‌باشد. محتویات آن از هل، فلفل قرمز، میخک، دارچین، ادویه‌های تند بلوچی، نمک و روغن تشکیل می‌شود.

تندی، قدرتمندی و زیبایی سیستان و بلوچستان با خوی و خصلت زیبای مردمان بلوچ در هم می‌آمیزد و طعمی خلق می‌شود که ترکیبی از هل، میخک، فلفل و گیاهان معطر محلی با همان صفا و صمیمیت بلوچ‌های ایران زمین برای طبخ انواع مرغ، جوجه کباب و خوراک‌های متنوع فراهم می‌گردد.خوشمزگی، تندی و خاطره انگیزی این طعم بی‌نظیر هدیه چاشنی بلوچی و یادآور قهرمانان اساطیری این خطه از کشور است.

دستور پخت غذاهای پیشنهادی که با چاشنی بلوچی درست کردیم:

چاشنی دزفولی آلس پایس

چاشنی جوجه کباب دزفولی آلس پایس

چاشنی جوجه کباب دزفولی دارای طعم تند به همراه سبزیجات معطر می‌باشد. محتویات آن از فلفل سبز تند دزفولی، سبزیجات محلی دزفولی، نمک و روغن تشکیل می‌شود.

آسیاب‌های آبی دزفول، پویایی و خروش و زنده بودن رود دز، صفا و خلوص مردمان دزفول حس زیبائیست که چاشنی دزفولی به ارمغان می‌آورد. این چاشنی منحصر به فرد که از ترکیب فلفل‌های سبز تند و گیاهان معطر خطه خوزستان به همراه ادویه‌جات مخصوص این منطقه خلق شده است با گرمی و حرارت خود، خونگرمی، سرزندگی و مهربانی مردم جنوب را تداعی می‌کند.

دستور پخت غذاهای پیشنهادی که با چاشنی دزفولی درست کردیم:

چاشنی شاندیزی آلس پایس

 

چاشنی جوجه کباب شاندیزی آلس پایس

چاشنی جوجه کباب شاندیزی دارای طعم سماق و سبزیجات می باشد. محتویات آن از زیره، سیر و سماق، سبزیجات محلی خراسان شمالی، ادویه‌های محلی خراسان، نمک و روغن تشکیل می شود.

ترنم باران، خنکای کوهپایه‌های شاندیز، عطر سبزیجات و ادویه‌جات منحصر به فرد خراسان، ترکیبی ویژه را خلق می‌کند که حس بودن و قدم زدن در کوچه پس کوچه‌های شاندیز و طرقبه را یادآوری می‌کند. این چاشنی خوشمزه و بی‌نظیر در طبخ جوجه کباب، مرغ، ماهی و حتی کباب‌ها و خوراک‌ها کاربرد دارد. احساس زیرکی، سرزندگی و امید هدیه چاشنی شاندیزی به مصرف کنندگان آن است.

دستور پخت غذاهای پیشنهادی که با چاشنی شاندیزی درست کردیم:

چاشنی بوشهری آلس پایس

 

چاشنی جوجه کباب بوشهری آلس پایس

چاشنی بوشهری محصول جدید از آلس پایس است. این چاشنی بسیار تند و اسپایسی مخصوص کسانی است که عاشق ادویه های تند و فلفل هستند. از این چاشنی میتوانید برای تهیه کباب، جوجه کباب و انواع خوراک‌های تند استفاده نمایید. ۲ تا ۳ قاشق غذاخوری از این چاشنی برای طعم دار کردن انواع گوشت مرغ یا گوشت کبابی مناسب است. برای گوشت مرغ ۳ دقیقه و برای گوشت قرمز ۳۰ دقیقه زمان برای مرینیت کردن لازم است.

پک چهار مزه آلس پایس

پک چهار مزه چاشنی های آلس پایس

این محصول در حقیقت پر طرفدارترین محصول آلس پایس است. این بسته حاوی چهار عدد بطری پنجاه گرمی از ۴ چاشنی مختلف شامل زعفرانی، بندری، عشایری و جنگلی است. ویژگی خاص این محصول که آن را پر طرفدار کرده است بسته بندی کوچک حاوی چهار طعم مختلف است و برای آن‌هایی که می‌خواهند محصولات آلس پایس را برای اولین بار استفاده کنند و همچنین از طعم‌های مختلف هم استفاده کرده باشند، گزینه‌ی بسیار مناسبی است.

پک خوشمزه‌های آتشین آلس پایس

پک چاشنی خوشمزه های آتشین آلس پایس بسته 4 عددی

اگر شما هم از طرفداران پروپاقرص ادویه‌های تند و آتشین مثل انواع فلفل‌ها هستید و این نوع سبزیجات و ادویه‌های تند و تیز پای ثابت آشپزی شماست؛ «پک خوشمزه‌های آتشین آلس پایس» انتخاب عالی برای تند کردن و خوشمزه کردن جوجه کباب و انواع غذاهای شماست. این پک با بسته بندی زیبا شامل ۳ چاشنی ۵۰ گرمی با طعم و عطر تند به نام‌های: چاشنی بلوچی، چاشنی دزفولی، چاشنی بندری و چاشنی بوشهری است.

 

پک خوشمزه‌های کبابی آلس پایس

پک چهارمزه کباب ترد کننده گوشت قرمز

پک چهار مزه آلس پایس تشکیل شده از چهار چاشنی کباب کوبیده، کباب ترش، کباب لاری و کباب کردی می‌باشد. این چاشنی‌های خوشمزه برای علاقه مندان به غذاهایی که با گوشت قرمز تهیه می‌شوند بسیار مناسب بوده و طعم بسیار خوبی به آن می‌دهد. بنابراین اگر از علاقه مندان به کباب هستید، این چاشنی‌ها انتخاب بسیار مناسبی خواهد بود.

3.7/5 (3 نظر)
79
در بحث‌‌ پیرامون این مطلب شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

دیدگاه شما

79 دیدگاه
  • یاسر یاسر
    2023/11/28 | 22:19

    عالیه شما حتما موفق میشید درسطح ایران فقط مثلا شهر قم خیلی کم پیدا میشه این محصول شما لطفا پیگیری کنید

  • عسل عسل
    2023/08/27 | 13:09

    سلام من از چاشنی های شما راضیم کافیه که دو الی سه ساعت قبل گوشت مرغ رو به چاشنی آغشته کرد و سریع گوشت طعم دار و نرم پز میشه. دمتون گرم

  • پریسا پریسا
    2023/07/16 | 15:40

    سلام. من نمیتونم محصولاتتون رو در کرج پیدا کنم 😞
    میشه یه فروشگاه معرفی کنید برم بخرم.
    چرا تو هایپرها اصلا پیدا نمیشه.. حیفه محصولات به این خوبی

  • علیرضا علیرضا
    2023/06/18 | 13:35

    سلام من مغازه مرغ فروشی دارم لطفا شماره برای خرید محصول دست اول برام بفرستید…اصفهان ..نجف اباد

  • تینا تینا
    2023/06/01 | 20:58

    سلام وقت بخیر من ازطعم زعفرانیش برای جوجه استفاده کردم فقط حدودیکروزتوی مواد باشه مشکلی پیش نمیاد

  • لیلا لیلا
    2023/04/29 | 12:06

    با سلام بنده مدت زیادی هست از طعم دهنده های شما استفاده می کنم و خیلی به نام و برندش کم توجه بودم.. ولی هر بار مرغ می خریدم از همون جا طعم دهنده های شما رو بنا بر اکیپ مسافرتی مون انتخاب می کردم.. مثلا برای جمع خانوادگی با پدر و مادرها زعفانی ، برای دوستان و پیک نیک طعم عشایری برای بال و کتف عالیه و طعم تایلندی خیلی خوشمزه و ویژه هست.. علاه بر جوجه برای مرغ ابپز و ماهی هم استفاده کرده حتی توی مواد لازانیا و اسنک… دست آدم رو برای متفاوت بودن باز می کنه و در وقت و هزینه هم صرفه جویی می کنه! ایرانی همیشه توانمنده ….

    • مزه ایرانی مزه ایرانی
      2023/05/22 | 13:01

      سلام خیلی ممنونم که از چاشنی های آلس پایس استاده کرده و راضی بودید.

  • محمد محمد
    2023/04/22 | 09:35

    سلام وقت بخیر
    اگر چاشنی رو بیشتر از ۳ دقیقه قبل مصرف (برای مثال چند ساعت قبل) به جوجه اضافه کنیم مشکلی در آماده سازی و‌پخت پیش نمیاد؟

    • مزه ایرانی مزه ایرانی
      2023/05/22 | 13:01

      سلام
      خیر

  • شهاب متاعی شهاب متاعی
    2023/03/20 | 23:12

    با سلام
    از یک شیشه چاشنی کره زعفرانی ۲۵۰ گرمی برای مزه دار کردن ۶ کیلو فیله مرغ استفاده کردم، هیچ ادویه یا طعم دهنده دیگه‌ای هم اضافه نکردم، متاسفانه تنها طعمی که نمیده کره و زعفرانه، به شدت طعم و بوی تند خردل میده و عملاً تمام فیله‌ها غیر قابل مصرف شد، ناچاراً فیله‌هارو مجدداً شستم ولی باز هم طعم تند خردل از بین نرفت، بسیار بد بو و بد طعم شد، طوری که زمان مخلوط کردن طعم دهنده با فیله‌ها پسر ۵ ساله‌ام بینیش رو گرفته بود و میگفت چه بوی بدی میاد، بیش از هشتصد هزار تومان بابت خرید فیله‌ها پرداخت کرده بودم که از بین رفت.

    • مزه ایرانی مزه ایرانی
      2023/05/22 | 13:07

      سلام
      شرمنده ایم که تجربه خوبی نداشتین ولی فکر کنم سلیقه ای هست چون اکثرا از این چاشنی راضی بودند.

  • علی علی
    2023/03/06 | 11:14

    سلام لطفا شماره تماس نمایندگی پخش محصولات ال اسپایس در شهر قرچک را بفرمایید.
    با سپاس

    • مزه ایرانی مزه ایرانی
      2023/05/22 | 13:10

      سلام
      ۰۲۱۳۶۳۰۲۶۱۸ پخش چاشنی های آلسی پایس در تهران و حومه

  • اسدی اسدی
    2023/02/28 | 15:43

    باتشکر ازهمه مسولین این شرکت چاشنی زعفران وچاشنی بندری خیلی عالی است ولی چاشنی کره وزعفران خیلی بد است من همه چاشنیاهارو استفاده کردم تنوش خیلی خوبه ولی تنها چاشنی ضعیفش کره زعفران است لطفا پیگیری کنید مرسی

    • مزه ایرانی مزه ایرانی
      2023/05/22 | 13:14

      سلام ممنون از انتخاب چاشنی های ما . چشم حتما پیگیری میکنیم برای اصلاح این چاشنی

  • حانیه حانیه
    2023/02/25 | 07:43

    با سلام ببخشید از طعم دهنده زعفرانیش برای کوبیده مرغ میشه استفاده کرد ؟

    • مزه ایرانی مزه ایرانی
      2023/05/22 | 13:15

      سلام . بله برای مزه دار کردن انواع گوشت پرندگان میتوانید استفاده کنید.

  • متان متان
    2023/02/09 | 14:54

    چند شب پیش رفتیم شام خونه یکی از دوستان که به از بوی غذا مشخص بود شام جوجه کباب باشه اما وقتی سفره چیده شد با مرغ آب پز روبرو شدیم که طمع و مزه ی جوجه کباب زعفرانی میداد که واقعا عالی و بی نظیر بود که بعد از کلی پرس و جو متوجه شدم از سس های آلس پایس طعم زعفرانی و عشایری استفاده کرده بود چون آبپز بود اما طعم دودی و زعفران داشت. خواستم بگم منم به طرفدارهای شما اضافه شدم . موفق باشید .

    • مزه ایرانی مزه ایرانی
      2023/05/22 | 13:16

      سلام . خیلی ممنونم از انتخاب چاشنی های ما

  • یحیی یحیی
    2023/01/14 | 19:00

    سلام و عرض ادب
    من شخصا مرغ فروشی دارم از لحاظ طعم و مزه هر شهری مزه خاصی رو مورد پسندشون هست. ولی خدای شاندیزی بندری بلوچلی کره و کره زعفران وفلفلی شو که ما مصرف کردیم مشتری بسیار راضی بوده
    اما متاسفا برای فروشنده بخاطر حاشیه سود پایین زیاد به صرفه نبوده

    • مزه ایرانی مزه ایرانی
      2023/05/22 | 13:17

      سلام
      در سفارش های بعد از نظر قیمتی جبران خواهیم کرد.

  • شقایق ایران پور شقایق ایران پور
    2022/11/16 | 10:08

    سلام.
    ما چند وقتی میشه که از این محصولات استفاده میکنیم. طعم جنگلیش فوق العاده است . عشایریشو خیلی دوست نداشتیم. طعم بندری و جوجه ترشش هم خوب بود. مابقی طعم هاروهم خریدم ولی هنوز تست نکردم 🙂

    • مزه ایرانی مزه ایرانی
      2022/12/14 | 15:50

      واقعا طعم و چاشنی سلیقه ای هست و دلیل دوست نداشتن شما رو درک میکنیم. امیدوارم طعم ها و چاشنی های دیگه جوجه کباب و کباب آلس پایس مورد رضایت شما باشه.

  • مهری نواب مهری نواب
    2022/06/13 | 16:46

    چاشنی جوجه کباب زعفرانی تون فوق العاده ست ‌. فقط این که مراکز فروش تون رو تو شهرها اعلام کنید که دسترسی داشته باشیم . من تو مشهد هرچی گشتم پیدا نکردم .

    • مزه ایرانی مزه ایرانی
      2022/12/14 | 15:52

      در مشهد میتونیید از طریق هایپر مارکت ها و سوپر پروتئین های محله که پر فروش هستند محصولات چاشنی آلس پایس رو پبدا کنید.

  • مهدی مهدی
    2022/05/04 | 08:48

    درود، کره زعفرانیشو زدم به جوجه ی بوی تند ماده شیمیایی میده عادیه؟؟؟؟.

    • مزه ایرانی مزه ایرانی
      2022/12/14 | 15:54

      در چاشنی های آلس پایس ما ابدا ماده شیمیایی به کار نرفته و طعم تندش به دلیل این هست که چاشنی مقدار کمش رو باید به میزان زیاد گوشت و جوجه زد مثلا دو قاشق به یک کیلو گرم گوشت مرغ و گوشت قرمز یا ماهی

  • Sepideh Sepideh
    2022/04/27 | 17:02

    سلام
    میشه بعد از آبپز کردن مرغ و برای سرخ کردنش از چاشنی استفاده کنم؟؟ یا باید توی آب بریزم باهاش بپزه؟

    • مزه ایرانی مزه ایرانی
      2022/12/14 | 15:56

      شما به هر صورتی که بخواهید میتونید استفاده کنید. هم به صورت مرینیت یا طعم دار کردن هم به عنوان چاشنی در حالت آب پز

  • وحید وحید
    2022/03/25 | 23:41

    سلام
    چشنی زعفرانی تهیه کردم به شدت بد بو و بد طعم بود
    حالا اینکه خراب شده بود یا طعم واقعی همین بود نمیدونم.
    درضمن تاریخ هم داشت

    • مزه ایرانی مزه ایرانی
      2022/12/14 | 15:57

      چاشنی زعفران ما طبق نظرات مصرف کنندگان، جزو محصولات پر فروش ما هست .

  • مرتضی مرتضی
    2022/02/15 | 16:41

    سلام وقت بخیر
    به نظر من چون تنوع چاشنی ها تون خیلی زیاده کاش یه تستر با بسته بندی کوچیک در حد چند گرمی در اختیار فروشگاه ها بزارید تا خریداران بتوانند راحتر با ذائقه خود محصول شما رو انتخاب کنند
    ممنون

  • رامین شریفیان رامین شریفیان
    2020/06/05 | 08:40

    با سلام
    بنده تا حالا این محصولات رو تست نکردم.
    فقط دو مورد ایراد پیدا کردم که خواستم بهتون انتقال بدم. حتی این دیدگاه هم تایید نشد مشکلی نیست چون برای خودتان می نویسم نه اینکه بقیه ببینند.
    یکی اینکه اسم برندتون خیلی خوب نیست و برای اغلب مردم اسمی نااشنا است.
    مورد دوم هم انتخاب نام مدل های این چاشنی ها هستش. وقتی شما اسم دزفولی، بندری، عشایری و .. روی محصولات میزارید ، فکر مردم میره سمت مقایسه. اینکه ایا این چاشنی واقعا با چاشنی بندری یکی هست یا نه.چه شما این اسم رو نه از سر مقایسه با محصول بندریش و یا … انتخاب کرده باشید و یا هر چیز دیگه ای ، مخاطب شما قطعا مقایسه خواهد کرد و طرف میگه این کجاش بندریه که مثلا اصلا تند و … نیست. شما می تونستید اسامی دیگری که حاوی منظور و اشاره به اسم یک نوع مشابه ان را انتخاب نکنید .
    به هر حال اینا نظرات بنده بود.

    • مزه ایرانی مزه ایرانی
      2020/06/07 | 09:49

      با سلام و سپاس فراوان از اینکه نظرتون را با ما به اشتراک گذاشتید.
      نام آلس پایس (ALLSPICE) برگرفته از نام نوعی گیاه از جنس پی منتا (Pimenta) و بومی آمریکای مرکزی و جنوبی است. آلس پایس به معنای تمامی ادویه ها بوده چرا که با خوردن آن، هم زمان طعم و عطر چندین ادویه شامل فلفل سیاه، هل، جوز، میخک، دارچین و … در دهان احساس می شود.با توجه به اینکه در چاشنی های آلس پایس از ادویه جات، عصاره ها و روغن های معطر طبیعی مناطق مختلف ایران استفاده گردیده است، و همچنین ذائقه و فرهنگ غذایی حاکم بر این مناطق نامگذاری هر یک از این چاشنی ها به نام منطقه مربوط به خود و خاستگاه گیاهان مورد استفاده صورت گرفته است.
      در مورد چاشنی بندری هم که فرمودید این چاشنی با ترکیب ادویه های تند، فلفل های قرمز رنگ و معطر و گیاهان وحشی مناطق ساحلی ایران، ترکیبی عالی، خونگرم و دوست داشتنی را همانند مردم مناطق جنوب خلق نموده است.

  • نازنین نازنین
    2020/03/04 | 00:38

    با درود فراوان
    تمام مطالب رو بادقت خوندم و خیلی خوشحال شدم ک در جواب نقد دوستان ک البت ب نظر من کوتاهی تو خوندن مطالب و نداشتن شناخت کافی و کمی هم هنر اشپزی بود صبور بودید من خودم امشب برای بار اول با سایت شما اشنا شدم و محصولاتتون رو دیدم گرچه امتخان نکردم ولی با ترکیبی ک معرفی کردید فهمیدم تجربه ای بس بزرگ پشت فرمول این چاشنی هاست و باید بگم ب محض رفتن خرید عشایری رو امتحان میکنم گرچه میدونم همشون عالیند و مرتبا استفاده میکنم زحمت ما در درست کردن چاشنی جوجه رو صفر کردید سپاس فراوان با ارزوی پیروزی بهروزی سربلندی و سرافرازی شما ایرانی دوستان پایدارو برقرار باشید

    • مزه ایرانی مزه ایرانی
      2020/03/04 | 11:01

      با سلام و درود؛ سپاس گزاریم بابت نظر ارزشمندتون و حمایت شما کاربری گرامی
      خوشحالیم که مطالب سایت آلس پایس رو با دقت خوندین و راضی بودین. امیدواریم که محصولات طبیعی آلس پایس همراه شما در لحظه های خوب آشپزی باشه.

  • داود عباسی داود عباسی
    2020/02/13 | 16:11

    سلام این طعم دهندها برای مصارف رستورانی موجود می باشد؟

    • مزه ایرانی مزه ایرانی
      2020/02/15 | 08:40

      سلام
      بله؛ برای مصرف در رستوران از حجم‌های یک کیلویی و بیشتر استفاده کنید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه خرید این طعم دهنده ها لطفا از صفحه تماس با ما با کارشناس‌های فروش تماس بگیرید.

  • Mohammad9729 Mohammad9729
    2020/02/12 | 02:49

    من همیشه زعفرانیش را مصرف کردم.این دفعه جنگلی گرفتم ببینم طعم ان چ جوری هس البته میخوام عشایری را هم امتحان کنم

    • مزه ایرانی مزه ایرانی
      2020/02/15 | 08:27

      ممنون از همراهی و انتخاب شما.

  • سعید سعید
    2020/02/01 | 17:04

    سلام
    من به پیشنهاد دوستم که مرغ فروشی داره تستش کردم
    طعم زعفرونیش عالی بود
    واقعا جوجه رو خوش طعم کرد
    این روغنی هم که توش داره اجازه نمیده جوجه بسوزه که خیلی خوبه

    طعم های دیگشو تست نکردم ولی زعفرونی عالی

    • مزه ایرانی مزه ایرانی
      2020/02/02 | 08:28

      سلام؛ خوشحالیم که همراهی و رضایت شما مصرف کننده گرامی را داریم.
      چاشنی زعفرانی یکی از پرطرفدارترین هاست؛ البته سایر چاشنی ها نیز طرفداران خاص خودشون رو دارن بسته به ذائقه غذایی هر فرد

  • مهدی مهدی
    2020/01/30 | 14:01

    سلام شماره نمایندگی پخش تو استان گیلان رو میخواستم ممنون

    • مزه ایرانی مزه ایرانی
      2020/02/01 | 09:07

      سلام دوست عزیز؛ لطفا با شماره ۰۸۶۴۸۵۴۸ تماس حاصل نمایید و به داخلی فروش وصل شوید تا همکاران این بخش شما را راهنمایی کنند.
      همچنین می‌توانید از قسمت تماس با ما راه های ارتباطی بیشتر را مشاهده کنید.

  • سعید سعید
    2020/01/20 | 22:43

    سلام .لطفا قیمت رو درج کنین و چجوری باید سفارش داد؟

    • مزه ایرانی مزه ایرانی
      2020/01/21 | 09:57

      سلام؛ قیمت ها بر روی سایت اصلی فروشگاه آلس پایس به نشانی https://allspice.ir/ موجود می‌باشد. همچنین برای سفارش و خرید چاشنی می‌توانید از طریق فروشگاه آلس پایس اقدام نمایید.

  • محمد محمد
    2019/11/29 | 23:21

    سلام میخواستم ببینم این چاشنیهارو از کجا میشه خریداری کرد و قیمتشون چنده

    • مزه ایرانی مزه ایرانی
      2019/11/30 | 08:45

      سلام محمد عزیز؛
      برای خرید آنلاین چاشنی جوجه کباب آلس پایس به دیجی کالا مراجعه کنید. همچنین می‌توانید به صفحه اینستاگرام آلس پایس مراجعه و در قسمت هایلایت – آدرس‌ها نزدیک‌ترین فروشگاه به خودتان را پیدا کنید.
      و برای خرید عمده با شماره : ۴۸۵۴۸ – ۰۸۶ تماس حاصل نمایید.

  • امير امير
    2019/11/01 | 20:19

    سلام،بنده چاشنى عشایرى استفاده کردم که واقعا عالى بود،عطر دودى این چاشنى خیلى خوب بود،چه چیزى این عطرو میده بهش؟

    • مزه ایرانی مزه ایرانی
      2019/11/02 | 09:37

      سلام. سپاس از دیدگاه شما.
      محتویات چاشنی عشایری موارد زیر هستند:
      پیاز کبابی
      سرکه خانگی
      سبزیجات معطر کوهپایه
      زیره
      عصاره دود طبیعی
      نمک
      روغن

  • محمد امین محمد امین
    2019/11/01 | 11:31

    سلام
    این محصول واقعا به صرفه هست.
    شما بخواین خودتون سس رو درست کنین کلی ابلیمو میریزن که اخرشم دور ریخته میشه
    کلی پیاز
    کلی زعفرون
    و موادی که سلیقه ای ریخته میشه مثل مایونز و فلفل دلمه ای
    من حساب کردم بخوایم سس دست ساز درست کنیم پونزده تومن میشه که تازه دور هم میریزیم
    تازه رو من هر چقدر که تونستم رو زغال گذاشتم ولی نمیسوزه دمتون گرم شاهکار کردین
    ا… وکیلی حیفه قدر ندونیم
    این همه طعم خوب داره همه محصول شما با قیمتی مناسب
    من از مشتری های دائم بودم،هستم،خواهم بود.
    بیزحمت در اینده طعم های متفاوتی رو عرضه کنید ممنون از محصول بی نظیرتون

    • مزه ایرانی مزه ایرانی
      2019/11/02 | 08:47

      سلام. سپاس از دیدگاه مثبت شما آقای محمد امین.
      خوشحالیم که همراهی شما مصرف کننده عزیز را داریم. همانطور که فرمودید یکی از ویژگی های خوب این محصول مقرون به صرفه بودن و جلوگیری از دور ریختن و هدر رفتن موادی مثل آبلیمو، پیاز، زعفران و.. است.
      در آینده نزدیک چاشنی های مخصوص گوشت هم وارد بازار خواهد شد.

  • نادر حردانی نادر حردانی
    2019/10/24 | 21:13

    سلام ممنونم بابت همه چیز چون جز لذت هیچ چیزی نبود.
    ببخشید میدونم مشکلات زیاده اما اگر امکان داره قیمت را کمی کمتر کنید بازم ببخشید

    • مزه ایرانی مزه ایرانی
      2019/10/26 | 09:18

      سلام.
      با سپاس از ارسال دیدگاه، نظرتون بررسی خواهد شد.
      رضایت و لذت بردن شما از چاشنی جوجه کباب آلس پایس باعث افتخار ماست.

  • فاطمه فاطمه
    2019/09/30 | 13:43

    من از چاشنی زعفرانی برای ماهی کبابی استفاده کردم عالی بود

  • مهسا مهسا
    2019/09/30 | 13:42

    من از چاشنی زعفرانی برای ماهی کبابی استفاده کردم عالی بود

    • مزه ایرانی مزه ایرانی
      2019/10/01 | 10:50

      نوش جان. با توجه به ماهیت این چاشنی های شما می توانید از آن ها برای تهیه انواع غذاهاییکه که گوشت مرغ و ماهی دارند استفاده کنید و حتی غذاهاییکه گوشت مرغ و ماهی ندارند مثل لوبیا پلو، ماکارونی و پاستا و …

  • مریم مریم
    2019/09/22 | 19:24

    تو رو خدا این تخما که مثل تخم حشره اس چیه توی این چاشنی عشایری ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    به خدا از وقتی روی جوجه کباب ها اونا رو دیدم اصلا حالم یه جوریه …

    • مزه ایرانی مزه ایرانی
      2019/09/24 | 16:14

      متاسفانه این برای بار دوم است که از جانب شما شاهد تخریب و نقد غیر منصفانه هستیم. افتخار ماگنولیا آنست که تمامی محتوای چاشنی های آلس پایس را از مواد صد در صد طبیعی تولید می کند. مواردیکه را هم فرمودید تخم گشنیز هستند. لطفا جانب ادب را رعایت بفرمایید و نظر شخصی خود را به دیگران تحمیل نکنید.

  • مریم مریم
    2019/09/22 | 19:20

    از پک چها ر طعمش خریدم خیییییلی افتضاح بود تا یه مدت نمیتونیم جوجه کباب بخوریم .همه رنگ و مواد شیمیایی و اسانس و…..
    مخصوصا طعم عشایری که رنگ سیاهش جوجا رو خیلی بد رنگ کرد و داخلش یه تخم هایی بود که حالمون رو به هم زد

    • مزه ایرانی مزه ایرانی
      2019/09/24 | 16:12

      خوب بود که نقد خود را منصفانه و محترمانه بیان می فرمودید. با این حال لازم به توضیح است که در محتوای چاشنی جوجه کباب آلس پایس هیچ گونه مواد شیمیایی وجود ندارد. همچنین همانطور که در مقاله تفصیلی بالا نیز اشاره شده تمامی چاشنی های آلس پایس حاوی رنگ هستند. اما نکته قابل تامل آن است که تمامی رنگ های به کار رفته صد در صد طبیعی هستند و مورد تایید سازمان غذا و دارو می باشند. تخم های قابل رویت در چاشنی جوجه کباب عشایری نیز، تخم گشنیز هستند. نکته پایانی اینکه با افتخار اعلام می کنیم که این چاشنی ها صد در صد طبیعی هستند.

  • نیکی مستوفی نیکی مستوفی
    2019/09/19 | 21:34

    با سلام. من چاشنی جنگلی رو استفاده کردم و بسیار خوش عطر و خوب بود، کمی روغن زیتون و سیر له شده بهش اضافه کردم که واقعا ترکیب خوبی بود. بسیار خوشحالم که با این محصول آشنا شدم و امیدوارم بزودی طعم های جدیدتری برای مرینیت کردن های فوری از این مجموعه ببینم. در ضمن طعم بندری در پاستا با میگو هم استفاده کردم و خوب بود. ممنونم.

    • مزه ایرانی مزه ایرانی
      2019/09/21 | 15:06

      با سلام . امیدواریم شایسته تعریف شما باشیم و با تلاش های بیشتر در راستای تولید محصولات با کیفیت قدردان شما مصرف کنندگان عزیز باشیم.
      از اینکه این چاشنی را در غذاهای مختلف تست میکنید و نتیجه را به ما اعلام میکنید سپاسگذاریم .امیدواریم همیشه در لحظه های خوب و غذاهای خوشمزه در کنارتون باشیم

  • سعید سعید
    2019/09/07 | 11:04

    سلام این محصولات را هر فروشگاهی نداره .میشه آدرس مراکز فروش را بفرمایید .

    • مزه ایرانی مزه ایرانی
      2019/09/07 | 11:55

      سلام با تشکر از حسن انتخاب شما. برند آلس پایس تقریبا همه شهر‌های کشور را پوشش داده است. برای مشاهده آدرس فروشگاه هایی که محصولات آلس پایس را عرضه میکنند به قسمت هایلایت صفحه اینستاگرام آلس پایس مراجعه کنید.
      آی دی اینستاگرام : allspiceflavor

  • علی علی
    2019/08/31 | 00:16

    امروز طعم بندری رو استفاده کردم اصلا بدرد نمیخورد تندی نداشت نمک نداشت ابلیمو هم نداشت که طعم ترشی بگیره یعنی حالا بندری بود باید اتیش میگرفتیم خلاصه حال نکردم باهاش فقط رنگی شدیم پاکم نمشد لامصب رنگدونه چی استفاده کردیت که پاکم نمیشه

    • مزه ایرانی مزه ایرانی
      2019/08/31 | 09:08

      سلام. از اینکه آلس پایس را انتخاب نمودید متشکریم.
      ۱- در مورد میزان تندی ممکن است که دوز مصرف را رعایت نکرده باشید اما چنانچه دوز مصرف را رعایت نموده اید ولی میزان تندی آن مطابق میل شما نیست می توانید از مقدار چاشنی بیشتری در غذایتان استفاده نمائید یا اینکه چاشنی های دزفولی و بلوچی آلس پایس را امتحان کنید.
      ۲- هیچ کدام از چاشنی های آلس پایس غذای شما را پر نمک نخواهند کرد و میزان نمک موجود در آن ها به میزان استاندارد می باشد.
      ۳- در مورد آبلیمو و ترشی: همانطور که بر روی برچسب محصول هم قید شده پروفایل طعمی این محصول تند و اسپایسی است نه ترش. لذا آبلیمو موجود در این محصول صرفا خاصیت ترد کنندگی دارد. اگر می خواهید که جوجه کباب یا خوراک شما طعم ترشی آبلیمو را بدهد بایستی از آب لیمو در کنار غذایتان استفاده نمائید درست مثل رستوران ها.
      ۴- در مورد رنگ : رنگ های استفاده شده در چاشنی های آلس پایس همگی کاملا طبیعی هستند و خاصیت رنگ های طبیعی این است که به راحتی از روی پوست پاک نمی‌شود مثل رنگ حنا و گردو.

  • یاسین یاسین
    2019/08/23 | 18:28

    من عاشق طعم های تندم وقتی بندری آلس پایسو امتحان کردم واقعا لذت بردم طرفداران طعم های تند حتما امتحان کنن

    • مزه ایرانی مزه ایرانی
      2019/08/24 | 08:51

      سپاس از نگاه زیباتون.
      چاشنی بندری معرکه است…

  • زیبا زیبا
    2019/08/11 | 12:39

    سس سالاد سزار هم دارید؟

    • مزه ایرانی مزه ایرانی
      2019/08/13 | 08:33

      سلام.
      همونطور که در متن بالا خوندید برند آلس پایس انواع چاشنی جوجه کباب و ماهی تولید میکنه و سس جز تولیدات این برند نیست. اما شما میتونید از انواع چاشنی های طعم دهنده آلس پایس برای تهیه سس سالاد سزار استفاده کنید

  • زهرا زهرا
    2019/08/02 | 21:06

    مرسی از مطالبتون.

    • مزه ایرانی مزه ایرانی
      2019/08/05 | 08:28

      سپاس

  • نازنین نازنین
    2019/07/21 | 09:09

    چه مطلب خوبی بوده ،حتما تست میکنم.

    • مزه ایرانی مزه ایرانی
      2019/07/21 | 15:42

      سپاس از دیدگاه شما.
      رضایت شما افتخار ماست.

  • Amin Amin
    2019/07/21 | 00:52

    چاشنی جوجه کباب زعفرانی واسه جوجه کباب استفاده کردم خیلی خوب بود طعمش حرف نداشت

    • مزه ایرانی مزه ایرانی
      2019/07/21 | 08:19

      رضایت شما باعث افتخار ماست. در صورت امکان دیگر رسپی های جوجه کباب را نیز مطالعه کنید

  • سهیلا سهیلا
    2019/07/16 | 23:16

    اگر تو چند دقیقه جوجه کباب رو مزه دار کنه که واقعا عالیه حتما یکیشو میخرم و تست میکنم .راستی اسم چاشنی هاتونم خیلی خوبه که ایرانی انتخاب کردید

    • مزه ایرانی مزه ایرانی
      2019/07/17 | 15:19

      سپاس از نگاه زیباتون . بعد از تست کردن منتظر نظرتون هستیم

تماس با واحد فروش