پرسش های متداول

کاربر گرامی اگر پاسخ سوالات خود را در این بخش پیدا نکردید می‌توانید با مراجعه به صفحه تماس با ما، آن را با کارشناسان آلس پایس در میان بگذارید.

در چاشنی های مرغ از آنزیم های گیاهی خاصی استفاده شده که موجب ترد شدن گوشت مرغ می شود، اما در چاشنی های ماهی این ویژگی وجود ندارد.

آلس پایس (ویژه محصولات صنفی و خانگی)، و ماگنولیا (ویژه محصولات صنعتی یا کارخانه ای).

چاشنی های آلس پایس در واقع ترکیبات مرینت کننده یا آماده ساز هستند که غالباً قبل از طبخ غذا استفاده می گردند ولیکن سس ها به منظور آماده سازی قبل از پخت غذا طراحی نگردیده اند و پس از پخت غذا مورد استفاده قرار می گیرند.

  • استفاده از عصاره ها و روغن های معطر مناطق مختلف ایران
  • عدم استفاده از هرگونه نگه دارنده
  • استفاده از ترکیبات صددرصد طبیعی و عدم استفاده از رنگ های مصنوعی
  • دارای خاصیت تردکنندگی ظرف سه دقیقه (در خصوص چاشنی های جوجه کباب آلس پایس)
  • ماندگاری یک ساله

خیر، نوع و میزان آنزیم ها به گونه ای می باشد که به هیچ عنوان گوشت مرغ حالت ترد شدگی بیش از حد و یا له شدگی حتی پس از گذشت چندین ساعت یا روز پیدا نمی کند.

بله، و اتفاقا به مدت زمان ماندگاری گوشت دریخچال نیز کمک می نماید و این زمان را طولانی تر می کند.

تماماً گیاهی می باشد، به طور مثال رنگ قرمز چاشنی بندری از فلفل قرمز و گیاه پاپریکا می باشد و رنگ سبز چاشنی دزفولی از فلفل سبز و همچنین کلروفیل استخراج شده از گیاه اسفناج می باشد.

علت دو فاز شدن چاشنی ها وجود عصاره ها و ترکیبات گیاهی محلول در آب است که با روغن های معطر گیاهی محلول در روغن میکس و هموژن گردیده اند. اختلاط فاز آبی و فاز روغنی سبب دوفاز شدگی می شود که با تکان دادن محصول این اختلاط کامل می شود و محصول یک دست و همگن می گردد.

در خصوص بعضی از چاشنی ها مثلا چاشنی زعفرانی به دلیل وجود رنگ طبیعی تورمریک که در مقابل نور حساس می باشد ممکن است به مرور اندکی تغییر رنگ (کم رنگ تر شدن) ایجاد شود و به همین دلیل بایستی به دور از نور مستقیم خورشید و در جای  خشک وخنک نگه داری شوند.

نکته مهم این است که این چاشنی ها هم برای آماده سازی گوشت مرغ برای جوجه کباب و هم برای طبخ مرغ به صورت سرخ کردن در ماهی تابه و یا در فر و یا در گریل کاربرد دارند.

دامنه کاربرد این چاشنی ها بسیار وسیع می باشد و حتی می توان از آنها برای انواع کوکو، لازانیا، پاستا، فینگرفود، فتوچینی، راتای مرغ، گراتن مرغ، چیکن استراگانف، پاستا پنه، مرغ توپی، قارچ شکم پر، کتلت، سالاد الویه، ناگت، پیراشکی، بورک مرغ، چیکن برگر، سمبوسه، شنیسل و بسیاری از خوراک های متنوع دیگر استفاده کرد.

ابتدا بطری را تکان دهید و سپس به گوشت مرغ آماده طبخ اضافه کنید، به ازاء هر کیلوگرم گوشت مرغ 2 تا 3 قاشق غذاخوری از هریک از چاشنی های مورد نظر کافیست، می توانید کمی هم روغن اضافه و مخلوط کنید، نیاز به هیچ چیز دیگری نیست.

برای استفاده در سایر منوها و غذاها به بلاگ آلس پایس و یا اینستاگرام آلس پایس مراجعه کنید.

ابتدا بطری را تکان دهید و سپس سطح گوشت ماهی را به این چاشنی ها آغشته نمایید، می توانید کباب کنید، در فر یا گریل بگذارید، در ماهی تابه به طور مستقیم سرخ کنید و یا در آرد بغلتانید و سپس سرخ کنید به همین راحتی.

بله، می توان از این چاشنی ها حتی در طبخ سیب زمینی پخته و یا گریلی، سبزیجات تفت داده شده در ماهی تابه، فرنچ فرایز، انواع کتلت و کوکو و انواع خوراک ها بسته به ذائقه و سلیقه استفاده کرد.

مدت زمان ماندگاری از تاریخ تولید به مدت یکسال می باشد. ولی از زمانی که درب محصول باز می شود به مدت حداکثر دو ماه می توان از آن استفاده نمود، ترجیحاً پس از باز شدن درب در یخچال نگه داری شود.

بله کاملا با توجه به اینکه به جای افزودن پیاز، زعفران، نمک، آب لیمو و سایر ترکیبات فقط کافیست 2 تا 3 قاشق غذاخوری از این چاشنی را به هر کیلوگرم گوشت مرغ اضافه کنید لذا استفاده از آن بسیار آسان و نیز اقتصادی می باشد.

پیاز، عصاره طبیعی لیمو، عصاره طبیعی زعفران، فلفل شمشیری، فلفل سبز، سبزیجات معطر، ادویه های محلی، نمک

سبزیجات معطر گیلکی، ادویه جات محلی گیلان، فلفل شمشیری، فلفل دلمه ای، سیر، پیاز، نمک.

عصاره ها و سبزیجات محلی منطقه خوزستان، ادویه های محلی جنوبی، آب لیمو، فلفل دلمه ای، فلفل شمشیری، پیاز، زردچوبه، نمک.

پیاز کبابی، سرکه خانگی، سبزیجات معطر کوهپایه، زیره، عصاره دود طبیعی، نمک، روغن.

فلفل سبز تند دزفولی، سبزیجات محلی دزفول.

هل، فلفل قرمز، میخک، دارچین، ادویه های تند بلوچی.

زیره، سماق، سیر، سبزیجات محلی خراسان، ادویه جات محلی خراسان.

در حال حاضر در دو وزن 250 گرم و 50 گرم عرضه می گردد.

همچنین هر کارتن کوچک این چاشنی ها محتوی 12 عدد محصول می باشد و هر کارتن مستر (بزرگ) 250 گرم محتوی 48 عدد (4 کارتن کوچک 12 عددی) و هر کارتن مستر (بزرگ) 50 گرم محتوی 96 عدد (8 کارتن کوچک 12 عددی) می باشد.

تماس با واحد فروش