چاشنی های جدید آلس پایس را خوش آمد بگویید: شاندیزی، بلوچی، دزفولی

چاشنی های جدید آلس پایس را خوش آمد بگویید: شاندیزی، بلوچی، دزفولی
چاشنی های جدید آلس پایس را خوش آمد بگویید: شاندیزی، بلوچی، دزفولی

به چاشنی های جدید آلس پایس خوش آمد بگویید: شاندیزی، بلوچی، دزفولی سه چاشنی جدید آلس پایس هستند که شرکت دانش بنیان طعم و عطر ماگنولیا با افتخار برای دوستداران آلس پایس طراحی و تولید کرده است.

چاشنی های جدید آلس پایس خوش آمدید

بعد از معرفی چهار طعم پر طرفدار چاشنی های جوجه کباب آلس پایس: زعفرانی، عشایری، بندری، جنگلی به علت استقبال بسیار مصرف کنندگان عزیز محصولات آلس پایس، سه چاشنی جدید جوجه کباب که برگرفته از طبیعت و مزین به نام های ایرانی هستند، طراحی و تولید شده و هم اکنون در دسترس می باشند. این محصولات در فصل پاییز ۱۳۹۷ روانه بازار شدند.

چاشنی جوجه کباب بلوچی آلس پایس

چاشنی جوجه کباب بلوچی آلس پایس

چاشنی جوجه کباب بلوچی دارای طعم تند و آتشین می باشد. محتویات آن از هل، فلفل قرمز، میخک، دارچین، ادویه های تند بلوچی، نمک و روغن تشکیل می شود.

تندی، قدرتمندی و زیبایی سیستان و بلوچستان با خوی و خصلت زیبای مردمان بلوچ در هم می‌آمیزد و طعمی خلق می‌شود که ترکیبی از هل، میخک، فلفل و گیاهان معطر محلی با همان صفا و صمیمیت بلوچ های ایران زمین برای طبخ انواع مرغ، جوجه کباب و خوراک‌های متنوع فراهم می‌گردد.خوشمزگی، تندی و خاطره انگیزی این طعم بی‌نظیر هدیه چاشنی بلوچی و یادآور قهرمانان اساطیری این خطه از کشور است.

چاشنی جوجه کباب دزفولی آلس پایس

چاشنی جوجه کباب دزفولی آلس پایس

چاشنی جوجه کباب دزفولی دارای طعم تند به همراه سبزیجات معطر می باشد. محتویات آن از فلفل سبز تند دزفولی، سبزیجات محلی دزفولی، نمک و روغن تشکیل می شود.

آسیاب‌های آبی دزفول، پویایی و خروش و زنده بودن رود دز، صفا و خلوص مردمان دزفول حس زیبائیست که چاشنی دزفولی به ارمغان می‌آورد. این چاشنی منحصر به فرد که از ترکیب فلفل های سبز تند و گیاهان معطر خطه خوزستان به همراه ادویه‌جات مخصوص این منطقه خلق شده است با گرمی و حرارت خود، خونگرمی، سرزندگی و مهربانی مردم جنوب را تداعی می‌کند.

چاشنی جوجه کباب شاندیزی آلس پایس

چاشنی جوجه کباب شاندیزی

چاشنی جوجه کباب شاندیزی دارای طعم سماق و سبزیجات می باشد. محتویات آن از زیره، سیر و سماق، سبزیجات محلی خراسان شمالی، ادویه های محلی خراسان، نمک و روغن تشکیل می شود.

ترنم باران، خنکای کوهپایه‌های شاندیز، عطر سبزیجات و ادویه‌جات منحصر به فرد خراسان، ترکیبی ویژه را خلق می‌کند که حس بودن و قدم زدن در کوچه پس کوچه‌های شاندیز و طرقبه را یادآوری می‌کند. این چاشنی خوشمزه و بی‌نظیر در طبخ جوجه کباب، مرغ، ماهی و حتی کباب ها و خوراک ها کاربرد دارد. احساس زیرکی، سرزندگی و امید هدیه چاشنی شاندیزی به مصرف کنندگان آن است.

با چاشنی های جدید آلس پایس چه غذاهایی می توانیم تهیه کنیم؟

برای ایده گرفتن و مشاهده انواع غذاهایی که می توان به کمک چاشنی های جوجه کباب و مرغ آلس پایس تهیه کرد می توانید به صفحه ویدئو ها در بلاگ آلس پایس و یا به صفحه اینستاگرام آلس پایس مراجعه نمائید.

0/5 (0 نظر)
2
در بحث‌‌ پیرامون این مطلب شرکت کنید!
ارسال دیدگاه
موضوع مرتبط : چاشنی جوجه کباب

دیدگاه شما

2 دیدگاه
  • زینب زینب
    2019/07/21 | 23:51

    عاشق غذای تند هستم ،مرسی عالی بود

    • مزه ایرانی مزه ایرانی
      2019/07/22 | 09:17

      سپاس از دیدگاه شما رضایت شما باعث افتخار ماست

تماس با واحد فروش