۲۲ مین نمایشگاه شیرینی و شکلات تهران

بزرگترین نمایشگاه شیرینی و شکلات در خاورمیانه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران به صورت تخصصی و سالانه در سه بخش شیرنی شکلات، مواد اولیه، ماشین آلات برگزار می شود.

انواع شیرینی، شکلات، تافی، آبنبات، محصولات سنتی و مواد اولیه مانند پودر کاکائو، روغن، آرد، کره، کاکائو و… همچنین ارائه انواع ماشین آلات داخلی و خارجی در بخش تولید، پخت، بسته بندی و… محصولات قابل ارائه این نمایشگاه بوده است.

شرکت طعم و عطر ماگنولیا از روز چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ لغایت یکشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ به مدت سه روز از ساعت ۸ صبح تا ۱۵ عصر میزبان بازدید کنندگان خواهد بود.

آقای جمشید مغازه‌ای دبیر انجمن صنفی صنایع بیسکویت، شیرینی و شکلات گفت:

” این نمایشگاه با هدف معرفی و آشنایی با نوآوری‌های روز دنیا، تبادل فناوری‌های. صنعتی و ایجاد پل ارتباطی میان تولیدکنندگان داخلی و بازار‌های بین المللی در سه بخش ماشین‌آلات، مواد اولیه و محصولات شیرینی و شکلات برگزار می‌شود و فرصت مناسبی را برای توسعه صادرات فراهم می‌کند. وی ادامه داد: در این نمایشگاه، ۳۲۰ شرکت از ایران و ۳۰ شرکت از کشور‌های ایتالیا، سنگاپور، هند و دیگر کشور‌ها در فضایی به وسعت ۴۰ هزار متر در ۱۲ سالن داخلی و ۴هزار متر فضای باز محصولات خود را در معرض دید عموم قرار داده اند. مغازه‌ای اضافه کرد: همچنین از ۴۰ نماینده کشور‌های هدف صادراتی به خصوص کشور‌های همسایه همچون افغانستان و کشور‌های حاشیه خلیج فارس برای بازدید از این نمایشگاه دعوت شده است. دبیر انجمن صنفی صنایع بیسکویت شیرینی و شکلات تنوع فراوان در محصولات ارائه شده را از جوانب مهم و ممتاز این نمایشگاه عنوان کرد و افزود: این ویژگی تا به امروز این نمایشگاه را به یکی از نمایشگاه‌های پرمخاطب و موفق در کشور تبدیل کرده است که نه تنها به عنوان یک رویداد مهم در داخل کشور، بلکه به عنوان یک نقطه قوت در رونق صادرات محصولات ایرانی به بازار‌های جهانی تلقی می‌شود. وی با بیان اینکه شرایط صنایع مختلف در کشور ما مناسب نیست و از مشکلات متعددی در زمینه‌های تولید، صادرات، مسائل مالی و نقدینگی و تورم و قیمت‌های بالا رنج می‌برد، گفت: به منظور ایجاد همسانی با تغییرات روز دنیا و پیروی از استاندارد‌های بین‌المللی، ضروری است که مسئولان مرتبط تدابیر جدی و اثرگذار اندیشیده و اجرا کنند، این تدابیر می‌تواند توسعه و پیشرفت صنعت را تضمین و به توانایی رقابتی شرکت‌های داخلی در بازار‌های جهانی کمک کند.مغازه‌ای با بیان اینکه تورم در کشور تأثیر مستقیمی بر قدرت خرید مردم دارد، افزود: صنعت شیرینی و شکلات نیز از این امر مستثنی نبوده و با چالش‌های قابل توجهی مواجه شده است. با کاهش توان خرید مردم، فروش محصولات این صنعت نیز کاهش می‌یابد. با این حال این صنعت با پشتوانه اراده و تعهد فعالان و تولیدکنندگان خود، همگام با آخرین تحولات فنی روز دنیا پیش می‌رود.بیست و دومین دوره نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات، ماشین آلات و مواد اولیه به مدت ۴ روز از ساعت ۸ تا ۱۵ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران میزبان فعالان اقتصادی و بازدیدکنندگان است. نخستین دوره نمایشگاه شیرینی و شکلات در سال ۸۱ در فضائی به وسعت ۵ هزار متر مربع در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی ایران برگزار شد. “

‫۰/۵ ‫(۰ نظر)

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *