مستند طعم‌ها و رنگ‌ها: ماگنولیا تولید کننده انواع طعم دهنده و رنگ طبیعی

مستند طعم ها و رنگ ها

«مستند طعم ها و رنگ ها» به معرفی شرکت دانش بنیان طعم و عطر ماگنولیا می‌پردازد. این مستند که از شبکه نسیم صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شده است توسط گروه نسیم دانش تهیه و تولید شده است. در ادامه مختصری درباره طعم‌ها و رنگ‌ها صحبت خواهیم کرد و در آخر با بزرگترین و اولین تولید کننده انواع طعم دهنده و رنگ‌های طبیعی خوراکی ایران یعنی شرکت طعم و عطر ماگنولیا بیشتر آشنا خواهیم شد.

تولید کننده طعم و عطر در ایران

دنیای طعم ها و رنگ ها

طعم، عطر و رنگ در زندگی همه انسان ها نقش پر رنگی دارد. برای اینکه اشاره‌ی کوچکی به این نقش مهم داشته باشیم فقط کافیست آشپزخانه خود را بدون ادویه‌جات و سبزیجات معطر تصور کنید تا بفهمید اگر این طعم دهنده‌ها نبودند غذاها چه مزه‌ای می‌شد!

ادویه ها و سبزیجات معطر برای طعم دادن به غذاها

همه ما روزانه کلی خوراکی، دسر، نوشیدنی و مواد غذایی صنعتی و غیر صنعتی مصرف می‌کنیم. این خوردنی‌ها که با مزه‌های مختلف و در رنگ‌های متنوع هستند را معمولا قبل از خوردن بو می‌کنیم و آنها را می‌چشیم تا کاملا آن‌ها را احساس کنیم و بعد، از خوردنش لذت می‌بریم. از مزه‌های شیرینی، تلخی، ترشی، شوری، همگی در انواع خوردنی‌ها وجود دارند اما تا به حال برایتان سوال شده است که این طعم‌ها و مزه‌ها از کجا می‌آیند؟ طعم‌هایی مثل هلو، توت فرنگی، پیتزا، سرکه نمکی … تا به حال به طعم‌های که در انواع شکلات و شیرینی، اسنک‌ها، نوشیدنی‌ها، سس‌ها و چاشنی‌ها دقت کرده‌اید؟ در ادامه با گوشه‌ای از فعالیت‌های شرکت ماگنولیا که طراح و تولید کننده انواع طعم‌ها و رنگ‌هاست آشنا می‌شوید.

درباره طعم و عطر های ماگنولیا

همانطور که در مستند طعم‌ها و رنگ‌ها که در اول مطلب مشاهده کردید گفته شد تا قبل از تاسیس شرکت عطر و طعم ماگنولیا همه طعم‌های موجود در صنایع غذایی از شرکت‌های اروپایی، آمریکایی و… وارد ایران می‌شد. اما امروزه متخصصان شرکت دانش بنیان ماگنولیا با پیشرفته ترین دستگاه های صنایع غذایی و تکنیک‌های آنالیز دستگاهی توانسته‌اند محصولی با کیفیت، طبیعی و متناسب با ذائقه ایرانی طراحی و تولید کنند. حال با تنوع محصولاتی که این شرکت دارد علاوه بر صنایع غذایی و فعالان صنفی ؛ افراد معمولی هم می‌توانند از تولیدات این شرکت در آشپزخانه خود استفاده کنند.

طراحی و تولید طعم دهنده های با کیفیت و طبیعی در شرکت ماگنولیا

طعم‌های ویژه اصناف ماگنولیا با برند آلس پایس که برای مصارف صنفی و خانگی طراحی و تولید شده اند و طعم‌های ویژه صنایع غذایی با برند ماگنولیا قابل عرضه است. این شرکت برای تمام صنایع غذایی از محصولات لبنی، شیرینی، شکلات، چیپس و تنقلات گرفته تا اصنافی همانند قنادی، رستوران، کافی شاپ و غیره طعم و رنگ تولید می‌کند.

 

شیرینی، شکلات، بستنی و کیک های قنادی

علاوه بر این‌ها چند سالی است محصولی به نام چاشنی جوجه کباب آلس پایس را برای مصارف خانگی و رستورانی روانه بازار کرده است. چاشنی جوجه کباب آلس پایس عامل اصلی تردی و خوشمزگی جوجه کباب است. این چاشنی‌ها بر پایه‌ی فرهنگ و ذائقه اصیل ایرانی و از مواد اولیه کاملا طبیعی و بومی ایران تولید می‌شوند.

جوجه کباب با چاشنی آلس پایس

0/5 (0 نظر)
2
در بحث‌‌ پیرامون این مطلب شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

پیشنهاد می کنیم این مطالب را هم بخوانید

دیدگاه شما

2 دیدگاه
  • زهرا زهرا
    2019/08/02 | 21:03

    خسته نباشید.

    • مزه ایرانی مزه ایرانی
      2019/08/05 | 08:30

      در کنار دلگرمی شما کاربران عزیز آلس پایس خستگی معنایی نداره

تماس با واحد فروش