با چاشنی کباب آلس پایس راحت و بی دردسر کباب بپزید

با چاشنی کباب آلس پایس راحت و بی دردسر کباب بپزید
با چاشنی کباب آلس پایس راحت و بی دردسر کباب بپزید

قبل از اینکه درباره چاشنی کباب آلس پایس بخواهیم صحبت کنیم بهتر است کمی درباره خود کباب با شما همراهان مجله آشپزی آلس پایس صحبت کنیم. احتمالا می‌دانید با وجود اینکه کباب یکی از غذاهای خوشمزه و محبوب بین مردم ایران است و به نوعی کشور ایران در تهیه انواع کباب متنوع و خوشمزه در دنیا پرچم دار است اما خیلی از مردم ایران مهارت درست کردن این غذای لذیذ را مثل کباب رستوران ندارند. بعضی افراد هم شاید چند باری تلاش خود را برای درست کردن آن کرده‌اند اما نهایتا به خوشمزگی کباب‌‌های بیرون و رستورانی نشده است. در حقیقت مراحل درست کردن کباب خیلی زیاد و دشوار نیست اما درست کردن مایه کباب یعنی دانستن اینکه چه ادویه‌هایی را باید به چه مقداری به گوشت چرخ کرده زد مهم است که در کنار رعایت کردن یک سری نکات طلایی می‌شود یک کباب خوشمزه تهیه کرد.

با مجله آشپزی آلس پایس همراه باشید تا به شما محصولی را معرفی کنیم که زحمت درست کردن انواع مایه کباب را بسیار کمتر و در نهایت غذای شما را هم خوش عطر و خوشمزه می‌کند.

آشپزی آسان با چاشنی کباب آلس پایس

همانطور که می‌دانید کباب ها، هم در مواد اولیه و هم در دستور پخت تنوع بالایی دارند. به جز چند ادویه و طعم دهنده مشترک که پایه ثابت در همه کباب‌هاست می‌توان گفت هر کبابی ادویه مخصوص به خود را دارد مثلا در کباب ترش در کنار دیگر ادویه‌ها از رب انار و سبزی محلی «چوچاق» استفاده می‌شود. یا در تهیه دنده کباب کرمانشاهی لذیذ از سبزیجات و ادویه های محلی استفاده می‌شود. خرید و تهیه همه این ادویه ها و طعم دهنده‌های محلی و نحوه استفاده به اندازه و دقیق آنها در تهیه مایه کباب کمی دشوار است؛ مخصوصا برای افراد معمولی که به صورت حرفه‌ای آشپزی نکرده‌اند. از این رو شرکت دانش بنیان طعم و عطر ماگنولیا محصولی به نام «چاشنی کباب» با برند آلس پایس طراحی و تولید کرده که جایگزین بسیار مناسبی برای طعم دار کردن گوشت به روش سنتی است. این چاشنی‌های صد در صد طبیعی که در چهار طعم مختلف و به صورت مایع غلیظ طراحی شده‌اند؛ همه ادویه‌های کبابی و سبزیجات معطر گیاهی لازم برای طعم دار کردن گوشت را دارند. با استفاده از این چاشنی مخصوص کباب می‌توانید به راحتی انواع کباب‌های مناطق مختلف ایران را در خانه کباب کنید و نوش جان کنید.

ویژگی‌های چاشنی آلس پایس

  • محصول کامل: وقتی از چاشنی کباب استفاده می‌کنید دیگر نیازی به هیچ افزودنی دیگری مثل نمک، پیاز، آبلیمو، زعفران یا هر طعم دهنده دیگر، روغن و… نیست.
  • ۱۰۰% طبیعی، و بدون هرگونه مواد شیمیایی و نگهدارنده: چاشنی‌های کباب آلس پایس با استفاده از سبزیجات معطر، گیاهان و ادویه‌جات بومی مناطق مختلف ایران، و نیز از عصاره‌ها و روغن‌های معطر گیاهی محلی و منطقه‌ای و رنگ‌های کاملا طبیعی طراحی و تولید می‌شوند.
  • مرینیت کننده: چاشنی‌های کباب آلس پایس ضمن طعم دار کردن گوشت به گونه‌ای طراحی و فرموله شده‌اند که در کوتاه ترین زمان ممکن با انتقال آب گوشت به سطح آن به درون بافت گوشت نفوذ کرده و آن را نرم و ترد می‌کنند.
  • ایرانی بودن: شرکت طعم و عطر ماگنولیا مفتخر است که تمامی چاشنی‌های خود را با مواد اولیه ایرانی و به نام کباب‌های ایرانی طراحی و تولید می‌کند.
  • خوشمزه و متنوع: در حال حاضر این چاشنی‌ها در ۴ طعم مختلف برای انواع کباب کوبیده، ترش، لاری و کردی تولید می‌شوند و به لطف کارشناسان نوآور شرکت ماگنولیا، در آینده شاهد تنوع طعمی بیشتری نیز خواهید بود.
  • دارای پروانه بهداشت و سیب سلامت: شرکت ماگنولیا در تولید این محصولات به طور کامل از قوانین و استانداردهای سازمان غذا و دارو ایران تبعیت می‌کند. البته وجود نشان سیب سلامت بر روی یک محصول به تنهایی کافی نیست و توجه داشته باشید که حتما شماره پروانه بهداشت هم زیر نشان سیب سلامت نوشته شده باشد. چاشنی‌های کباب آلس پایس تحت پروانه بهداشت با شماره ۱۲۲۳۸/۱۳ تولید می‌شوند.

نحوه استفاده از چاشنی‌های کباب در آشپزی

میزان دوز مصرفی هر چاشنی متفاوت است. برای چاشنی کباب کوبیده و ترش دوز مصرفی ۵ قاشق غذاخوری به ازای هر کیلوگرم گوشت قرمز می‌باشد و برای چاشنی کباب لاری ۲ تا ۳ قاشق غذا خوری و در نهایت برای چاشنی کردی ۳ تا ۴ قاشق غذاخوری برای طعم دار کردن گوشت قرمز باید استفاده کرد. بعد از اینکه چاشنی کبابی را به گوشت اضافه و آن را مخلوط کردید ۳۰ دقیقه صبر کنید تا گوشت طعم دار و آماده طبخ شود. لازم به ذکر است که چاشنی‌های آلس پایس طوری طراحی و فرموله شده اند که می‌توانید به صورت اختیاری گوشت را کباب یا در ماهی تابه تفت دهید و سرخ کنید که اصطلاحا به آن کباب تابه‌ای نیز می‌گویند.

انواع چاشنی کباب آلس پایس

چاشنی های کباب آلس پایس به احترام مصرف کننده و توجه به ذائقه‌های مختلف ایرانی در ۴ طعم مختلف و برای انواع کباب‌ها طراحی شده‌اند. این چاشنی‌ها در اوزان ۵۰ و ۲۵۰ گرمی تولید و بسته بندی می‌شوند که مخصوص مصارف خانگی است. عکس‌های ۲۵۰ گرمی این چاشنی را به همراه مشخصات آن می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

چاشنی کباب کوبیده

این چاشنی مخصوص کباب کوبیده، تابه‌ای و همچنین از آن برای درست کردن همبرگر می‌توان استفاده کرد. محتویات آن عصاره پیاز، نمک، ادویه‌های محلی، سرکه، روغن، عصاره‌های خوش طعم و معطر گیاهی است که صد در صد طبیعی هستد

چاشنی کباب ترش

این چاشنی مخصوص کباب ترش شمالی است که از آن برای تهیه جوجه کباب نیز می‌توان استفاده کرد. محتویات آن عصاره پیاز، نمک، ادویه، آبلیمو، رب انار، روغن، ادویه‌ها و روغن‌های خوش طعم و معطر گیاهی و ترد کننده‌های طبیعی گوشت است.

چاشنی کباب کردی

این چاشنی مخصوص کباب چنجه، دنده کباب شیشلیک و همچنین برای تهیه جوجه کباب مناسب است. ترکیبات آن عصاره پیاز، سیر، نمک، ادویه‌های محلی، عصاره‌ها و روغن‌های معطر گیاهی، ترد کننده‌های طبیعی گوشت، روغن می‌باشد.

چاشنی کباب لاری

این چاشنی مخصوص کباب لاری، چنجه و برای جوجه کباب نیز مناسب است. محتویات آن عصاره پیاز، نمک، ادویه‌های محلی، روغن، عصاره ماست، عصاره‌ها و روغن‌های معطر گیاهی و ترد کننده‌های طبیعی گوشت است.

پک خوشمزه‌های کبابی

«پک خوشمزه‌های کبابی» شامل ۴ چاشنی ۵۰ گرمی است که بیشتر برای تست و آشنایی برای مصرف کنندگان در نظر گرفته شده است و همینطور مناسب کسانیست که می‌خواهند ۴ چاشنی کباب در طعم‌های متنوع را در یک بسته قابل حمل و کوچک در مسافرت و… داشته باشند.

لازم به ذکر است محصولات آلس پایس در بسته بندی گالن ۱، ۵، ۱۰، و ۲۰ کیلویی مناسب خریدهای حجمی (مصرف در واحد‌های صنفی و رستورانی) قابل عرضه و فروش می‌باشند. متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به صفحه تماس با ما آلس پایس مراجعه کنید. در ادامه به چند سوال پر تکرار درباره چاشنی‌های کباب پاسخ داده‌ایم همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ماهیت چاشنی‌های آلس پایس میتوانید به صفحه سوالات متدوال مراجعه کنید.

تاثیر چاشنی های گوشت آلس پایس بر روی گوشت قرمز چیست؟

چاشنی­‌های گوشت کردی، لاری و ترش با خاصیت نرم کردن بافت گوشت و حفظ آب میان بافتی، گوشت را بسیار ترد و خوشمزه می­‌کند. چاشنی کوبیده بافت گوشت را مستحکم، ترد و خوش طعم می‌کند.

آیا گوشت قرمز آغشته به این چاشنی‌ها را می توان در یخچال نگه داری نمود ؟

بله، و اتفاقاً به مدت زمان ماندگاری گوشت در یخچال نیز کمک می نماید و این زمان را طولانی‌تر می‌کند.

آیا چاشنی‌های گوشت قابل استفاده برای گوشت مرغ می باشد ؟

بله چاشنی‌های گوشت قابل استفاده برای گوشت مرغ نیز هست و زمان مناسب همان ۳ الی ۵ دقیقه می­‌باشد.

0/5 (0 نظر)
0
در بحث‌‌ پیرامون این مطلب شرکت کنید!
ارسال دیدگاه
موضوع مرتبط : چاشنی کباب

دیدگاه شما

تماس با واحد فروش