«پک چاشنی خوشمزه‌های آتشین»برای طرفداران ادویه‌های تند و فلفل خورها

«پک چاشنی خوشمزه‌های آتشین»برای طرفداران ادویه‌های تند و فلفل خورها
«پک چاشنی خوشمزه‌های آتشین»برای طرفداران ادویه‌های تند و فلفل خورها

اگر از طرفداران پروپاقرص ادویه‌های تند و سبزیجاتی مثل فلفل هستید و همیشه در غذاهای خود از ادویه‌های تند و تیز استفاده می‌کنید احتمالا گاهی اوقات شما را با عناوین”فلفل خور یا تند خور” صدا می‌زنند. امروز می‌خواهیم محصولی را به شما عزیزان معرفی کنیم که بدون شک عاشقش می‌شوید چون پر از ادویه‌های خوشمزه، تند و آتشین است.

محصول جدید آلس پایس برای عاشقان ادویه‌های تند و آتشین

حال می‌خواهیم بیشتر درباره مخاطبین این محصول بگوییم. چنانچه شما هم مثل آشپز‌های حرفه‌ای طعم دار کردن غذا را یکی از اصول مهم آشپزی می‌دانید و همیشه ادویه‌های تند و آتشین یا سبزیجات معطر و طعم دهنده پای ثابت آشپزی شماست؛ «خوشمزه‌های آتشین آلس پایس» انتخاب عالی برای تند کردن و خوشمزه کردن غذاهای شماست. با ما همراه باشید تا در ادامه با پک چاشنی‌ خوشمزه‌های آتشین بیشتر آشنا شوید.

پک چاشنی خوشمزه‌های آتشین آلس پایس چه محصولی است؟

«پک خوشمزه‌های آتشین آلس پایس» محصول جدید شرکت دانش بنیان ماگنولیاست. که در یک بسته بندی زیبا عرضه شده است. این پک ۴ عددی شامل سه چاشنی با طعم و عطر تند به نام‌های: چاشنی بلوچی، چاشنی دزفولی، چاشنی بندری و یک چاشنی خوشمزه به نام چاشنی زعفرانی است. این پک چاشنی جوجه کباب مخصوص کسانی است که عاشق فلفل و ادویه‌های تند هستند و در تهیه غذا‌های خود همیشه به وفور از این ادویه‌ها استفاده می‌کنند. البته که این محصول برای دیگر افراد هم می‌تواند جذاب و هیجان انگیز باشد چرا که می‌توانند با آن مزه‌های جدید را تجربه و از این چاشنی خوشمزه برای درست کردن جوجه کباب تند یا غذا‌های مختلف استفاده کنند.

هر چاشنی بسته به محتویات و نوع فلفل به کار رفته در آن میزان تندی متفاوتی دارد. برای اینکه بدانید دقیقا در هر چاشنی چه ادویه و سبزیجاتی به کار رفته است به صفحه چاشنی جوجه کباب مراجعه کنید.

چرا پک خوشمزه‌های آتشین آلس پایس کوچک است؟

همانطور که در عکس‌ زیر مشاهده می‌کنید سایز این چاشنی‌ها بسیار کوچک است و خیلی از مصرف کنندگان این پک ۴ تایی از اندازه کوچک آن ناراضی هستند. این در حالیست که آنها نمی‌دانند این پک ۴ تایی فقط برای آن دسته از مصرف کنندگانیست که برای اولین بار می‌خواهند با محصولات آلس پایس آشنا شوند. از آنجایی که شرکت دانش بنیان ماگنولیا چاشنی آلس پایس را برای ذائقه‌های مختلف غذایی و در طعم‌های مختلف طراحی و تولید کرده است تا بتواند به همه سلیقه‌های غذایی احترام بگذارد. پس این پک فقط برای تست شما عزیزان است که بتوانید چاشنی یا چاشنی‌های‌ مورد علاقه خود را در آن پیدا کنید و بعد از آن چاشنی ۲۵۰ گرمی را خرید و مصرف کنید.

کاربرد پک ۴ تایی چاشنی خوشمزه و آتشین آلس پایس

پک آتشین فقط برای درست کردن جوجه کباب خوشمزه و تند نیست بلکه از این چاشنی می‌توان در تهیه انواع غذا‌های معمولی و خانگی، غذاهای جنوبی و عربی تند و غذاهای هندی که پر از ادویه‌های فلفلی است استفاده کرد. اما به شرطی که نحوه مصرف چاشنی آلس پایس را بدانید و با این محصول آشنا باشید. برای مثال بدانید که این چاشنی را در چه غذاهایی می‌شود استفاده کرد.

برای آشنایی بیشتر و چگونگی نحوه مصرف به مجله آشپزی آلس پایس مراجعه کنید. در این مجله آشپزی انواع مختلف غذا‌ها را با چاشنی آلس پایس تهیه و درباره دوز مصرف آن صحبت کردیم.

ویژگی‌ها و مزایای پک چاشنی خوشمزه و آتشین آلس پایس

  1. ۱۰۰% طبیعی و بدون مواد نگهدارنده: چاشنی‌های آلس پایس با استفاده از سبزیجات معطر، گیاهان و ادویه‌جات بومی مناطق مختلف ایران، و نیز از عصاره‌ها و روغن‌های معطر گیاهی محلی و منطقه‌ای و رنگ‌های کاملا طبیعی طراحی و تولید می‌شوند.
  2. سایز و اندازه کوچک و راحتی استفاده: کوچک بودن و جمع و جور بودن آن باعث می‌شود آن را به راحتی در سفر‌های خود حمل کنید. یا هر جای آشپزخانه یا یخچال نگهداری کنید. همچنین دیگر نیاز نیست کلی ادویه‌های مختلف را خرید و در خانه نگهداری کنید.
  3. خوشمزه و تند و تیز بودن ادویه‌های به کار رفته: در تهیه این چاشنی‌ها از ادویه‌های تندی مثل : فلفل سبز تند دزفولی، فلفل قرمز، فلفل شمشیری، ادویه‌های تند بلوچی، سبزیجات محلی دزفولی و خوزستانی و دیگر طعم دهنده‌های غذا مثل آبلیمو، زردچوبه، پیاز، میخک، دارچین،هل، پیاز و… استفاده شده است البته لازم است بدانید هر کدام از این چاشنی‌ها محتویات خاص خود را دارند.
  4. تنوع رنگ: از آنجایی که در تهیه چاشنی آلس پایس از رنگ‌های متنوع و خوش رنگی مثل رنگ نارنجی، زرد، قرمز، سبز استفاده می‌شود. پس می‌توانید با استفاده از این پک ۴ تایی، غذا‌ها و جوجه کباب رنگی درست کنید.
  5. رنگ‌های طبیعی و خوراکی: رنگ‌های استفاده شده در تولید محصولات آلس پایس ۱۰۰ درصد طبیعی هستند و از مواد اولیه طبیعی مثل پاپریکا، کلروفیل، کارمین، تورمریک و… تولید می‌شوند.
  6. طول عمر: تاریخ مصرف این محصول به مدت یک سال است و شما می‌توانید با خیالت راحت این محصول را خریداری کنید بدون اینکه نگران گذشتن تاریخ مصرف آن باشید. البته باید یادآور شد از آنجایی که در تهیه این چاشنی غذا و جوجه کباب تند از «مواد نگهدارنده» استفاده نشده است پس بعد از باز کردن درب بطری حداکثر تا یک ماه آن را در یخچال نگهداری کنید.
  7. اندازه و سایز محصول: وزن هر کدام از این چاشنی ها ۵۰ گرم و ابعاد بسته‌بندی ۱۴×۱۳×۲ سانتی‌متر است.

ادویه‌های تند در غذاهای مختلف برای سلامتی فواید زیادی دارد که در زیر اشاره‌ای کوچکی به آن می‌کنیم:

  • ضد سرطانی
  • از بین بردن چربی دور شکم و کاهش وزن
  • تقویت حافظه

در صورتی که ویژگی‌های این محصول نظر شما را جلب کرد است می‌توانید هم اکنون پک خوشمزه‌های آتشین آلس پایس را به صورت اینترنتی از دیجی کالا بخرید. و بعد از استفاده و تجربه تهیه غذا یا جوجه کباب تند با چاشنی آلس پایس نظرات ارزشمندتان را در قسمت دیدگاه‌ها برای ما ارسال کنید.

0/5 (0 نظر)
2
در بحث‌‌ پیرامون این مطلب شرکت کنید!
ارسال دیدگاه
موضوع مرتبط : چاشنی جوجه کباب

دیدگاه شما

2 دیدگاه
  • نوشین نوشین
    2019/12/02 | 22:51

    خالق مزه های با احساس آلس پایس ممنون از بسته بندی پک آتشین تون
    من ازش استفاده کردم و واقعا راضی بودم .. چون ادویه های تند جز جدا نشدنی غذاهام بودن و حالا دیگه با استفاده از این چاشنی های تند و البته خوشمزه تون، چاشنی های آلس پایس پایه ثابته همه ی غذاهام شده

    • مزه ایرانی مزه ایرانی
      2019/12/03 | 08:49

      سپاس از همراهی و حسن انتخابتون؛ رضایت شما باعث دلگرمی ماست.
      با چاشنی‌های تند آلس پایس غذاهای مختلفی را در مجله آشپزی تهیه کردیم حتما مطالعه بفرمایید.

تماس با واحد فروش